Akarsz-e még gyereket?

2014.10.19. 19:38

Pár hónapja felébredtünk álmunkból, és valahogy mind a ketten rájöttünk, hűdejó lenne egy kistestvér. Nem nekünk, a Kukacnak. :D

Na, igen. De hát anyagilag mi lesz? Ott a hiteltörlesztés, az egyetemi fizetés egy vicc én meg ugye állami csecsen élősködök.

De akkor is, kell egy testvér. Nincsenek racionális indokok, semmi más, csak ez a baromi kényszer, hogy KELL egy baba.

Mit csinál ilyenkor az egyszeri ember? Átgondolja a lehetőségeket. Visszamegyek dolgozni kicsit akkor viszonylag normális összeget kapok, ha megszületik a baba. Normális összeg < 28 500 Ft. Nem tapossa senki a sarkamat, egyetlen egy valakit kivéve, engem, betegesen ragaszkodom, ahhoz az elgondolásomhoz, hogy igenis 2015-ben meg kell születnie ennek a babának. Ennyi, sok kérés ez, mert ugye múlik az idő.

Kukac 16 hónapos, szóval nincs kényszer, csak az elhatározásunk. Persze, ha visszamegyek dolgozni Kukac megy a bölcsibe, ami szerintem hasznos is lesz neki egy időre. Szeret gyerekekkel lenni, csak én vagyok a szaranya, mert én meg nem szeretek társaságba járni . Egy-két elrettentő tapasztalat után különösen nem vágyom anyukás társaságra. Ott volt a fogzósanyuka, minden alkalommal, ha összefutottunk letámadott, hogy mennyi foga van a gyereknek és dühöngeni kezdett, mert az ő gyerekének még nincs annyi. Majd, rám nézett és közölte, hamarabb jött ki, hamarabb megy tönkre. 

IMG_5920.JPG

Aztán ott volt a fiatal, tettrekész anyuka, aki arra volt büszke, hogy a gyerMeke 8 hónaposan 12-szer kel éjjel szopni, rám lesajnálóan nézett, főleg, mert már nem cicizik. De amikor megtudta, hogy én oltattam rota ellen, olyan kirohanást intézett, hogy ő pedig utána olvasott és ő jobban tudja, hogy soha senki nem kapta el uszodában a rotát... Megvetés tárgyát képeztem. :D

IMG_5432.JPG

És akkor nem csapnék bele a szüléstörténetekbe teljesen idegenektől, ki hogy szakadt, repedt, állt a feje tetején, a nyertes aki a legtöbbet szenvedett. Ámen, "ődóduk" csak én maradjak ki belőle. :D

Szóval, röviden, toporgunk, mint gyerek a szarba', ahogy a mondás tartja és várunk mi legyen, aztán elfogy a türelem és csakazértis lesz kis tesó a törvények, az állami csecs, meg a többi körülmény bekaphassa.

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-kep.blog.hu/api/trackback/id/tr186808305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása